Bun venit la Imprimo Studio. În prezent, nu toate produsele noastre sunt încărcate pe site, dar echipa noastră depune eforturi pentru a le adăuga cât mai repede posibil. Ne pare rău pentru orice inconveniență cauzată de acest lucru și mulțumim pentru înțelegere.

Imprimo Studio

Ai nevoie de ajutor? +40788134114

Categorii
Imprimo Studio

Ai nevoie de ajutor? +40788134114

  • Categorii
    • Super Oferte
    • Fără comandă minimă
    • Instrumente de scris
    • Office
    • Textile și îmbrăcăminte
    • Tehnologie și accesorii
    • Casă și bucătărie
  1. Cum comand?

Cum comand?

Comanda produselor din magazinul nostru se poate face online, sau prin e-mail.
La final găsești un video în care prezentăm cum faci comanda pe site-ul nostru 

COMANDA ONLINE

VREI SĂ COMANZI? UITE CUM POȚI FACE…

Pasul 1: Caută produsele dorite

Navighează pe site și alegeți produsele pe care dorești să le personalizezi cu logo-ul tău, care se potrivesc cel mai bine afacerii tale. Poți căuta în funcție de categorie navigând în meniul afișat în stânga sau poți utiliza funcția de căutare pentru a găsi produse specifice.
Poți comanda produsele cu/sau fără personalizare!

Pasul 2: Alege opțiunile de personalizare

Poți alege opțiunile de personalizare, inclusiv culoarea, dimensiunea și pozitia logo-ului tău pe pagina de produs.De obicei, poți încărca și logo-ul aici(pe pagina de produs). Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor în procesul de personalizare poți contacta liniștit serviciul nostru de clienți. 

Pasul 3: Trimite grafica / logo-ul

După ce ai ales produsele și opțiunile de personalizare, trebuie să ne trimiți grafica/logo-ul afacerii tale încărcând logo-ul/designul în căsuța pusă la dispoziție pe pagina de produs.

1. Apasă pe butonul "Adăugare fișier" sau "Încărcare grafică" pentru a selecta fișierul graficii de pe calculatorul tău.
2. Așteaptă ca fișierul să se încarce complet. În funcție de dimensiunea fișierului și de viteza conexiunii la internet, acest proces poate dura câteva momente.
3. Continuă procesul de cumpărare

Pasul 3: Comandă

Când ești pregatit apăsa butonul “adaugă în coș” și produsul va fi transferat cu detalii specificate anterior în “coșul de cumparaturi”

După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care dorești să le comanzi, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului și parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui sa completezi următoarele:

1. Metoda de livrare (Livrare prin Curier rapid - vezi costuri de livrare în secțiunea Livrare și plata - Expedierea comenzilor)
2. Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa completă, Datele companiei, (Județ, Localitate, Strada, Număr, Scara, Bloc, etaj, Apartament).
3. Metoda de plată: alegi modalitatea în care vei plăti comanda (NUMERAR la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.)

După trimiterea comenzii o sa primești un e-mail de confirmare a comenzii. În cel mai scurt timp dacă este necesar un reprezentat al nostru o să te contacteze pentru detalii în legătură cu personalizarea sau dacă este nevoie cere informații în plus.

Pasul 4: Primirea simulării:

După ce am primit grafica, graficianul nostru pregătește o simulare/vizualizare preprint GRATUITĂ a produsului personalizat pentru tine, în care poți să vezi cum va arăta produsul personalizat, unde va fi plasată grafica / logo-ul, cât de mare va fi și ce culori vor fi folosite. În acest stadiu încă poți interveni. Dacă găsești o greșeală sau dacă ceva nu este așa cum ai imaginat / dorit doar trebuie să scrii un e-mail și noi facem modificările necesare și retrimitem simularea / preprintul modificat pentru aprobarea ta.

Nu trebuie să faci griji, nu vom face personalizarea până nu aprobi preprintul / simularea! 

Pasul 5: Aprobă simularea/vizualizarea preprint

Următorul pas este sa acorzi “Bunul de tipar” pe simularea trimisă: un document PDF cu produsul ales cu graficul (logo,etc) tău pe el, plus toate detaliile suplimentare.
Foarte important este să verifici atent simularea/vizualizarea preprint înainte de a acorda Bunul de tipar. Dacă ai ceva modificări sau greșeli, neconformitate inca poti sa ne anunti și noi modificăm.
În cazul în care totul este în regulă și tu ai acordat “Bunul de tipar” putem să ne apucăm de personalizare.

Pasul 6: Livrare

În momentul în care produsele comandate sunt personalizate și a fost expediată o să primești un e-mail de confirmare în acest sens.

Pasul 7: Feedback-ul tău

Dorim să fim siguri că ești complet mulțumit de produsele personalizate și de serviciul nostru, de aceea apreciem feedback-ul tău. Dacă ai puțin timp te rugăm să ne contactezi cu orice părere sau sugestii pentru îmbunătățirea serviciului nostru.

Dacă ai nevoie de asistență în orice etapă a procesului, pur și simplu contactează agentul tău de vânzări sau intră în legătura cu echipa noastră prin chat, telefon sau e-mail.

Imprimo Studio
  • Contact
  • Despre noi
  • Termene și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookies
  • Politica de retur

 

Suport clienți
  • Cum comand?
  • Sfaturi pentru grafică
  • Plată
  • Livrare
  • Garanția SHIELD 360
  • Întrebări frecvente

 

 

Imprimo Studio SRL
  • 435A, Sântion, 417078
  • +40788134114
  • contact@imprimostudio.ro
  • facebook

  • linkedin

ABONEAZĂ-TE LA
NEWSLETTER

Nu rata ofertele si promoțiile noastre

Mă abonez
  • Super Oferte
  • Fără comandă minimă
  • Instrumente de scris
  • Office
  • Textile și îmbrăcăminte
  • Tehnologie și accesorii
  • Casă și bucătărie
Schimbare monedă
Autentificare
Crează cont
Setari cookie
Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui funcționare, în scopurile descrise în politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea și despre modul în care poți să revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugăm să consulți POLITICA DE COOKIES și POLITICA DE CONFIDEȚIALITATE. Prin închiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigării în website în orice fel, iți dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.